Wójt Gminy Chynów
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Chynowie, ul. Główna 67, 05-650 Chynów
Określenie stanowiska:
Podinspektor ds. kadr w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym.
Wymiar etatu: pełny etat
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
 - posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwo kraju Unii europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
                                                                        wspólnotowego
przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, - nieposzlakowana opinia,
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
 - umiejętność pracy w zespole,
 - znajomość zasad i organizacji funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisów prawnych w tym zakresie,
 - znajomość zagadnień z zakresu stanowiska pracy w szczególności:
 
a)prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych,
b) ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
c) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
d) Kodeksu postępowania administracyjnego,
e) ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,
f) ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych,
10. umiejętność stosowania przepisów prawa oraz zdolność analitycznego myślenia
11. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność obowiązkowość oraz dobra organizacja planowania pracy,
12. umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość oprogramowania biurowego.
Wymagania dodatkowe:
- 3 letni staż pracy w administracji publicznej,
 - znajomość oprogramowania LEX, Legislator,
 - prawo jazdy kategorii B.
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników: Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Gminnego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Domu Kultury, kierowców OSP, Kierownika SP ZOZ.
 - Przygotowywanie i aktualizacja oraz archiwizacja dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, a także czasem pracy pracowników.
 - Sporządzanie projektów pism i dokumentów kadrowych, a także projektów umów cywilno-prawnych oraz nadzór nad ich obiegiem i realizacją.
 - Prowadzenie spraw z zakresu przyznawania pracownikom nagród, wyróżnień oraz odznaczeń.
 - Prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP.
 - Współpraca z podmiotem realizującym usługi w zakresie BHP oraz z IOD w zakresie przeprowadzania niezbędnych szkoleń.
 - Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników.
 - Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej.
 - Prowadzenie spraw związanych z organizacją, praktyk, staży, prac interwencyjnych
i robót publicznych. 
- Koordynowanie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
 
- Wystawianie zaświadczeń w zakresie spraw kadrowych dla pracowników oraz byłych pracowników.
 - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w zakresie ewidencji czasu pracy i urlopów przysługujących pracownikom oraz rozliczanie ich czasu pracy.
 - Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie spraw kadrowych.
 - Prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
 - Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Wójta.
 - Prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników.
 - Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi przez pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych, ich przechowywanie oraz przesyłanie do właściwych Urzędów Skarbowych.
 - Prowadzenie zbioru regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu.
 - Zaopatrzenie Urzędu w pieczęcie urzędowe i prowadzenie rejestru.
 - Sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu powierzonego stanowiska pracy.
 - Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń z zakresu stanowiska pracy.
 - Prowadzenie archiwum zakładowego w tym w szczególności:
 
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego;
 - przyjmowanie, przechowywanie, zabezpieczenie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt oraz ich udostępnianie;
 - brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania już upłynął;
 - przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
 - sprawozdawczość archiwum zakładowego;
 - pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych;
 - współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym w zakresie postępowania z dokumentacją archiwalną i niearchiwalną powstałą w wyniku przeprowadzanych wyborów i referendów.
 
23. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych bądź zleconych przez
Wójta lub Sekretarza, a nie objętych zakresem czynności.
Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy,
 - pierwsza umowa z kandydatem zostanie zawarta na 6 miesięcy,
 - praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie),
 - praca w siedzibie Urzędu,
 - przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności,
 - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Chynowie nie został osiągnięty.
 
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
 - list motywacyjny,
 - kwestionariusz osobowy,
 - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
 - kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy,
 - kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
 - oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 1 miesiąc),
 - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
 - oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie ( wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku),
 - w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
 - oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds. kadr przez Urząd Gminy w Chynowie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: „za zgodność z oryginałem” oraz podpis i data.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Urząd Gminy w Chynowie, 05-650 Chynów, ul. Główna 67,
lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Chynowie w pok. nr 103w terminie do dnia 30 sierpnia 2024r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko ds. kadr ”
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP .
Chynów, dnia 19 sierpnia 2024 r.
Wójt Gminy Chynów
Tadeusz Zakrzewski
\