Wójt Gminy Chynów

ogłasza nabór

na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Chynowie, ul. Główna 67, 05-650 Chynów

Określenie stanowiska:

Podinspektor ds. kadr w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym.

Wymiar etatu: pełny etat

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwo kraju Unii europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
    przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  • nieposzlakowana opinia,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość zasad i organizacji funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisów prawnych w tym zakresie,
  • znajomość zagadnień z zakresu stanowiska pracy w szczególności:

a)prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych,

b) ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,

c) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

d) Kodeksu postępowania administracyjnego,

e) ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,

f) ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych,

10. umiejętność stosowania przepisów prawa oraz zdolność analitycznego myślenia

11. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność obowiązkowość oraz dobra organizacja planowania pracy,

12. umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość oprogramowania biurowego.

Wymagania dodatkowe:

  • 3 letni staż pracy w administracji publicznej,
  • znajomość oprogramowania LEX, Legislator,
  • prawo jazdy kategorii B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników: Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Gminnego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Domu Kultury, kierowców OSP, Kierownika SP ZOZ.
  2. Przygotowywanie i aktualizacja oraz archiwizacja dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, a także czasem pracy pracowników.
  3. Sporządzanie projektów pism i dokumentów kadrowych, a także projektów umów cywilno-prawnych oraz nadzór nad ich obiegiem i realizacją.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu przyznawania pracownikom nagród, wyróżnień oraz odznaczeń.
  5. Prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP.
  6. Współpraca z podmiotem realizującym usługi w zakresie BHP oraz z IOD w zakresie przeprowadzania niezbędnych szkoleń.
  7. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników.
  8. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej.
  9. Prowadzenie spraw związanych z organizacją, praktyk, staży, prac interwencyjnych
    i robót publicznych.
  • Koordynowanie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  1. Wystawianie zaświadczeń w zakresie spraw kadrowych dla pracowników oraz byłych pracowników.
  2. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w zakresie ewidencji czasu pracy i urlopów przysługujących pracownikom oraz rozliczanie ich czasu pracy.
  3. Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie spraw kadrowych.
  4. Prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  5. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Wójta.
  6. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników.
  7. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi przez pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych, ich przechowywanie oraz przesyłanie do właściwych Urzędów Skarbowych.
  8. Prowadzenie zbioru regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu.
  9. Zaopatrzenie Urzędu w pieczęcie urzędowe i prowadzenie rejestru.
  10. Sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu powierzonego stanowiska pracy.
  11. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń z zakresu stanowiska pracy.
  12. Prowadzenie archiwum zakładowego w tym w szczególności:
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego;
  • przyjmowanie, przechowywanie, zabezpieczenie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt oraz ich udostępnianie;
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania już upłynął;
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
  • sprawozdawczość archiwum zakładowego;
  • pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych;
  • współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym w zakresie postępowania z dokumentacją archiwalną i niearchiwalną powstałą w wyniku przeprowadzanych wyborów i referendów.

23. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych bądź zleconych przez

Wójta lub Sekretarza, a nie objętych zakresem czynności.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pierwsza umowa z kandydatem zostanie zawarta na 6 miesięcy,
  • praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie),
  • praca w siedzibie Urzędu,
  • przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności,
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Chynowie nie został osiągnięty.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 1 miesiąc),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie ( wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku),
  • w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych   i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds. kadr przez Urząd Gminy w Chynowie.

Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: „za zgodność z oryginałem” oraz podpis i data.

Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:

Urząd Gminy w Chynowie, 05-650 Chynów, ul. Główna 67,

lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Chynowie w pok. nr 103w terminie do dnia 30 sierpnia 2024r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko ds. kadr ”

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP .

Chynów, dnia 19 sierpnia 2024 r.

Wójt Gminy Chynów

Tadeusz Zakrzewski